Regulamin

Regulamin sklepu internetowego pitnemiody.pl

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami

§ 1 DEFINICJE

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kupujący - każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep - sklep internetowy pitnemiody.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://pitnemiody.pl
Sprzedawca – Ami Honey Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (03-946) przy ul. Brazylijskiej 16B/2. Spółka jest zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS o nr KRS 0000266660, REGON 140703894, NIP 1132641423. Prowadzi sprzedaż poprzez swój sklep znajdujący się w miejscowości Okonek (64-965) przy ul. Kolejowej 75

Konto Bankowe o nr  - 30 1160 2202 0000 0000 8138 4913,

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

1. Adres korespondencyjny: ul. Dąbrowiecka 27B, 03-932 Warszawa

2. Adres e-mail: sklep@pitnemiody.pl

3. Telefon: +48 504 00 20 54, +48 22 654 22 22

4. Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): ul. Dąbrowiecka 27B, 03-932 Warszawa.

5. Adres do wysłania reklamowanego towaru: ul. Dąbrowiecka 27B, 03-932 Warszawa

    § 3 WYMOGI TECHNICZNE

    1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:

    a) Urządzenie z dostępem do Internetu

    b) Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

    2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

      § 4 ZAKUPY W SKLEPIE

      1. Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.

      2. Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.

      3. Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.

      4. Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.

      5. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.

      6. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.

      7. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.

      8. Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto . W celu dokonywania zakupów w Sklepie należy zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto.

        § 5 PŁATNOŚCI

        Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

        1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

        2. Za pośrednictwem platformy płatniczej:

        a) tpay.com

        3. Gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.

        4. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 14 Dni roboczych od złożenia zamówienia.

        5. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

          § 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

          1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.

          2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.

          3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

          4. Kupujący może odebrać towar osobiście w sklepie stacjonarnym przy ul. Kolejowej 75 w Okonku (64-965) w godzinach otwarcia sklepu.

          5. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

          6. W przypadku gdy Kupujący zamawia produkty alkoholowe

          b) Umowa Sprzedaży może być zawarta wyłącznie między Sprzedawcą, a Klientem niebędącym osobą, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. 1982 nr 35 poz. 230 ze zm.) („Zabrania się sprzedaży i podawania napojów alkoholowych:

          1) osobom, których zachowanie wskazuje, że znajdują się w stanie nietrzeźwości;

          2) osobom do lat 18;

          3) na kredyt lub pod zastaw.”).

            W przypadku wątpliwości co do pełnoletności Klienta Sprzedawca lub osoba podająca Produkty będące napojami alkoholowymi uprawniony jest do żądania okazania dokumentu stwierdzającego wiek Klienta.

            c) Miejscem zawarcia Umowy Sprzedaży jest Sklep znajdujący się przy ul. Kolejowej 75 w Okonku (64-965)

            d) Złożone zamówienie może zostać fizycznie odebrane w miejscu zawarcia umowy sprzedaży, osobiście przez kupującego bądź upoważnione przez niego osoby. W przypadku skorzystania z usługi Pełnomocnictwa do odbioru produktu stosuje się do niej regulamin.

            7. W przypadku zakupu produktów alkoholowych na potrzeby własnej działalności gospodarczej, kupujący deklaruje, że nie kupuje ich do dalszej odsprzedaży - zgodnie z wymogami ustawowymi taki zakup nie może być realizowany w sklepach detalicznych.

              § 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

              1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

              2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:

              a) w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru;

              b) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.

              3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).

              4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

              5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

                SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

                6. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

                7. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

                8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

                9. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. Dąbrowiecka 27B, 03-932 Warszawa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

                10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

                11. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

                12. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

                  § 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

                  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:

                  a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

                  b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

                  c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

                  d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

                    § 9 REKLAMACJE

                    1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.

                    2. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

                    a) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;

                    b) Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

                    c) Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad

                    3. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.

                    4. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres:

                      ul. Dąbrowiecka 27B, 03-932 Warszawa

                      5. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.

                      6. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

                        § 10 DANE OSOBOWE

                        1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.

                        2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.

                          § 11 ZASTRZEŻENIA

                          1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.

                          2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

                          3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.

                          4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

                            § 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

                            1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.

                            2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego.

                            3. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest ograniczona do jednego roku od wydania towaru Kupującemu.

                            4. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.



                              Wzór formularza odstąpienia od umowy

                              Wzór formularza reklamacyjnego


                              Koszyk

                              Twój koszyk jest pusty.

                              Dokonaj swoich pierwszych zakupów